sâmbătă, aprilie 18, 2009

Eu.

A
-Available: in ce sens:))? ....on YM, usually;;)
-Age: aproape 16
-Allergic: la nimic in mod special...doar praf, polen si prostie:))
-Animal: cal
-Actors: Natalie Portman
B
-Birthday/Birthplace: 10 iunie 1993, Bucuresti
-Best Friends: deea, deni and others
-Body Part on opposite sex: ochii
-Best Feeling in the world: iubirea. de orice fel:)
-Best weather: nice and warm;;)
-Been in Love: not really
-Been on stage?: nup
-Believe in youself: depinde
-Believe in life on other planets: normal
-Believe in miracles: da
-Believe in magic: nup
-Believe in God: da
-Believe in Santa: dc nu:P?
-Believe in Ghosts/spirits: :))
-Believe in Evolution: normal
C
-Candy: acadele:))
-Color: mov, verde, albastru
-Cried in school: de multe ori:))
-Chocolate/Vanilla: ambele:))
-Chinese/Mexican: n-am mancat de niciun fel asa ca nu ma pronunt;;)
-Cake or pie: cake
-Countries to visit: Japonia, Anglia, India s.a.
D
-Day or Night: day
-Danced: da
-Danced in the rain?: cv de genu:-?:))
-Danced in the middle of the street: da:))
E
-Eyes: albastri
-Everyone has: o vulnerabilitate..
F
-First crush: Mos Craciun:))
-Full name: Iurascu Madalina
-First thought waking up: mi-e somn:((
-Food: n-am preferinte, Dar.. ador ciocolata si orice e exagerat de acru si urasc orezul;;)
-Fruits: toate:)):X
G
-Greatest Fear: singuratatea
-Giver or taker: giver..
-Gum: airwaves eucalyptus
H
-Hair color: blond
-Height: in jur de 1.70
-Happy: de cele mai multe ori...sau cel putin incerc:-?
-How do you want to die: inca nu ma gandesc la asta..si nici nu ma voi gandi prea curand
-Hate: nu
I
(In guys-girls)
-Eye Colour: nu conteaza
-Hair Colour: saten, brunet..
-Height: peste 1.75
-Clothing Style: his own style is enough for me..
-Characteristics: just be himself...nu am un tipar in minte..probabil ca atunci cand il voi cunoaste voi sti:)
-Ice cream: orice:))
-Instrument: chitara:-"
J
-Jewerly: nothing special
-Job: neurolog / psiholog
K
-Kids: ii ador...pur si simplu..din punctul meu de vedere sa fii mama este o binecuvantare, un dar pe care trebuie sa-l respecti si sa-l protejezi cu orice pret..
-Keep a journal?: am incercat..dar am esuat lamentabil:))
L
-Love: what 'bout it:))?
-Love at first sight: este ceva destul de interesant pt mn...adik sunt sigura ca exista iubire la prima vedere, dar este curios contextul in care apare. Cand te indragostesti la prima vedere(as the name says) nu cunosti persoana respectiva..si cu toate astea simti ca iti este destinata, ca nu poti iubi o alta persoana si ca iubesti acel cineva indiferent de greselile sau defectele lui/ei..impresionant8->
M
-Movie: romantic, drama, sf(in unele cazuri)
-Marriage: dak vreau sa ma casatoresc? da normal. dar nu foarte curand
-McD's or KFC: honestly speaking..none:|
N
-Number of Piercings: none
-Number: 8
-Nickname: none
O
-One wish: be happy
P
-Place you'd like to live: Forks:))..kiddin':P..sunt prea multe locuri pentru a indrazni sa selectez..
-Pepsi/Coke: Sprite
Q
-Questionnaires: imi plac la nebunie:)) nu numai cand n-am ce face... de obicei imi place sa raspund la intrebari care ma privesc, atata timp cat sunt pertinente. ;;)
R
-Reason to cry: prefer sa nu am...incerc sa nu am...
-Roll your tongue in a circle?: da:P:>
S
-Song: am n+1 in minte:)) dar zic unul pe care-l ascult akm;;): Clint Mansell - Requiem for a dream;;)
-Shoe size: 39-40:))
-Slept outside: wtf:)))?nu
-Seen a dead body?: din pacate da..
-Shower daily?: da
-Sing well?: nu:))
-Scientist need to invent: time-traveling machine
T
-Time for bed: 22-23
-Thunderstorms: i love them:X
-Touch your tongue to your nose?: nu=))
U
Understanding: hope so
V
-Vegetable you hate: none i think:-?
-Vegetable you love: nush sigur...sunt multe:)) in mod paradoxal, printre acestea este si spanacul:))
W
-When you grow up: i want to be a doctor, have a gorgeous family and be proud of myself
-Who makes you laugh the most: multi si multe;;)
-Worst feeling: dezamagirea
-Where do we go when we die?: unde meritam
-Walk with a book on your head?: da, dar nu pt mult timp:))
Z
-Zoo animal: ponei:D
-Zodiac sign: gemeni

leapsa to `Dreams come true`;;)

Un comentariu:

  1. stii ca ideea era sa putem citi si noi despre tine ;)) nu sa caut office-ul nenorocit si sa-l instalez :-" app, si mie imi place mov-ul :P

    RăspundețiȘtergere