marți, aprilie 14, 2009

Old stuff

Ma gandeam... Inainte, acum un 1 an sau 2, eram foarte atrasa de compuneri.. nu ca acum nu as fi, dar atunci scriam mult mai des. Poate veti fi interesati [sau nu] sa cititi o veche creatie..O prietena mi-ar spune acum ca eram foarte ``emokida``. Eu spun ca eram doar o versiune naiva a propriei persoane.



Regrete...

Un murmur stravechi al gandurilor mele
Imi trezeste sufletu-ntr-o noapte,
Soptindu-i dureros in cuget
Dulce-amintire a viselor abandonate.

Inzarea unei inimi intristate
Imi fac curaj pentr-un suspin,
Stiind ca in adancuri estompate
Se va converti in chin.

Imi caut un reper de amintiri,
Dorind a intelege nostalgia...
Sfarsesc prin a pluti pe-un dor
A unor dulci iubiri de-ale-altora...

in viata obisnuiam mereu
Sa imi traiesc, inchisa, amorul,
Dorind in taina doar un vis stingher
Ce-mi poate dezveli `azurul`.


E interesant sa privesti in trecut prin prisma perspectivei actuale si sa realizezi ca, desi nu a trecut mult timp si esti practic aceeasi persoana, multe din ideile si preocuparile de atunci sunt pure infantilitati acum. Acum stai si te gandesti daca, atat modul tau de a gandi de atunci, cat si modul de a actiona impulsiv sau nu, era deplasat, prostesc sau lipsit de sens, sau era doar felul tau de a fi la acel moment, la acea varsta. Fiecare om se maturizeaza, tocmai pentru ca fiinta umana este obisnuita (intr-o oarecare masura) sa evolueze, lasand in urma o persoana foarte diferita, gandindu-ne cu fiecare zi ce trece la ce am realizat, la ce am lasat in urma, fiind mandri sau dezamagiti de ce am fost sau ce am reusit sa obtinem, fiind mereu dornici de a putea sa schimbam macar unul din multitudinea de lucruri pe care le-am facut. Asta inseamna ca nu suntem mandri de noi? Ca am avea motive sa fim dezamagiti de noi insine? Sau ca dupa ceva timp in care am acumulat putina experienta si consideram ca am fi actionat diferit, inseamna neaparat ca am facut o greseala? Poate ne trebuie mai multa incredere in noi insine, nu? Sau mai multa indiferenta la reactia celorlalti?


E usor sa te bucuri de viata... dar e greu cand trebuie sa cugeti cum s-o faci mai bine:-?

Un comentariu:

  1. Ahh respectiva care te-ar face acum "emokida" sunt eu nu? :-> Si ai dreptate e usor sa te bucuri de viata dar e mai greu cand trebuie sa ne gandim noi cum sa ne facem viata mai buna... momentul meu de realizare existentiala (suna prea pompos nu?:-?...cred ca da in fine) m-a facut sa realizez asta numai ca...ce-ar fi viata daca n-ar fi grea si daca nu ar trebui sa te gandesti cum sa iti "imbunatatesti" experienta...un dulce efemer (god:-s nu stiu ce am azi dar poeta ma fac:)):)) )continuand posteaza mai mult pentru ca: Madalina le spune pe bune :))...chiar nu stiu ce am azi...:(:D...te tzooc :*:*:*

    RăspundețiȘtergere