vineri, decembrie 04, 2009

Un pic de viaţă în fiecare zi.

De curând, am găsit ceva foarte drăguţ pe net. Ţin minte că atunci când am salvat asta, eram foarte tristă. Uitasem.. să trăiesc. Mi-a plăcut, şi totuşi am ignorat acele rânduri. Acum, am regăsit-o prin calculator. Curios e că mă aflam în aceeaşi stare ca şi atunci. Doar că de data asta le-am ascultat sfaturile. Aşa că m-am hotărât să fiu mai drăguţă şi să vă arăt şi vouă această mică realitate... preferabilă în faţa noţiunilor noastre de 'viaţă'.

* O listă cu lucruri pe care ar trebui să le facem în fiecare zi. *

1. Să citeşti o poezie.
2. Să asculţi o lucrare muzicală sau să priveşti o operă de artă.
3. Să mănânci ceva bun, să îţi satisfaci o poftă culinară.
4. Să creezi ceva.
5. Să îţi exprimi recunoştinţa faţă de ceva sau cineva.
6. Să bei un ceai.
7. Să îţi scrii un gând pe o foaie de hârtie.
8. Să îţi pui o dorinţă. Să ai un vis. Şi să speri.
9. Să atingi pământul de sub picioarele tale şi să-i simţi vibraţiile pentru un moment.
10. Să nu fii punctual.
11. Să vorbeşti şi să râzi cu tine însuţi.
12. Să râzi cu alţii. Să zâmbeşti şi să-i determini şi pe ei să zâmbească.
13. Să porţi tricoul tău preferat împreună cu pantalonii tăi preferaţi, chiar dacă nu se potrivesc.
14. Să păstrezi în fiecare zi câte un suvenir care să îţi aducă aminte de acea zi.
15. Să îţi mănânci desertul înainte de masă.
16. Să îţi acorzi câte o stea pentru fiecare lucru pe care l-ai făcut.
17. Să iubeşti cu inima deschisă orice te înconjoară şi să protejezi tot ceea ce iubeşti.
18. Să ai contact DIRECT cu viaţa, oricum ar fi ea. Să o simţi. Să o respiri. Să îţi fie indispensabilă, indiferent de forma pe care o ia.


Poate o veţi citi. Poate o veţi ignora. Poate veţi uita de ea. Dar eu sper ca, într-o bună zi, să vă amintiţi măcar de unul din aceste lucruri şi să vă bucuraţi trăind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu