vineri, mai 08, 2009

O floare. Eu.
















Optimistul nu vede spinii din cauza trandafirului, iar pesimistul nu vede trandafirul din cauza spinilor.
( Kahlil Gibran )


Zilele trecute, colega mea de banca si `tovarăşa` de drum, a gasit un trandafir care a ajuns la mine intr-un sfarsit(din fericire). M-am gandit sa vi-l arat si voua, printr-o poza. Poate aflu cum vi se par. Se stie ca toata lumea ii adora, poate pentru ca intruchipeaza o frumusete tipica: atragatoare la distanta, dureroasa la apropiere. Nu pot spune ca sunt florile mele preferate. Poate sunt cele mai delicate dintre ele. Trandafirii sunt delicati, uneori superficiali, alteori inspira profunzime. Au ceva special. Nu stiu exact ce. Pana la urma imi plac. Indeajuns de mult cat sa adaug aceasta postare pe blog.

Deci? Voi ce vedeti cand priviti un trandafir? Doar cateva zeci de petale dispuse concentric...sau ceva aparte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu